loading...
زندگی در دنیای اینترنت
عضویت

 

 

 

گالری تصاویر

                  

 

دانیال علیزاده بازدید : 142 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)

لعنت به همه ی قانون های دنیا که در آن شکستن دل پیگرد قانونی ندارد . . .
.
.
.
زندگی شبیه شعریست
قافیه هایش با من ، ” تو ” فقط همیشه ردیف باش !

.
.
گل اگر چشم خودش باز کند خواهد مرد / ماه در اوج غرورش به زمین خواهد خورد
چون به زیبایی تو حسرت ، عالم خوردند / برق چشمان تو روح از تنشان خواهد برد . . .
.
.
انسانهای خوب همانند گلهای قالی اند
نه انتظار باران را دارند و نه دلهره ی چیده شدن ، دائمی اند !

.
.
.
دیـگـــر نه اشـکـــهایــم را خــواهـی دیــد
نه التـــمـاس هـــایم را
و نه احســـاســاتِ ایــن دلِ لـعـنـتـی را…
به جـــایِ آن احســـاسی که کُـــشـتـی
درخـتـی از غــــرور کـاشـتم…
.
.
.
دلی که شکستی را گچ چاره نکرد ، گل گرفتمش . . ..
.
.

سرد بودنم را بگذار به حساب گرم بودنت با دیگران . . .

.
.
.
بهانه میتراشی و مرا عذاب میدهی / به روح بی قرار من تو اضطراب میدهی
دلم پر از گلایه ها ، تنم اسیر درد و خون / ولی تو قهر با دلم برای لحظه ی مکن . . .
.
.
.
به همون اندازه که ماهى دوست نداره برسه به خشکى دوست دارم . . .

از بس خوابت را دیده ام دیگر نمی گویم “خوابم می‌‌آید”
می‌گویم “یـــــــارم می‌‌آید”
وعده ی ما همان رویای‌ همیشگی…

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

کاش دنیا
یکبار هم که شده
بازیش را به ما می باخت
مگر چه لذتی دارد
این بردهای تکراری برایش؟!…

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

اگر چه عاشقی پر شور بودیم
به خود نزدیک و از هم دور بودیم
شب و روز از جدایی می‌سرودیم
من و تو وصله‌ای ناجور بودیم

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

انگار که شاهرگ احساسم را زده باشی …
بند نمی اید..
دوست داشتنت .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

آنقدر در تاریکی چشمان بسته ام مهمان شدی،
که دیده ام تمامی گریه های عالم را آبستن است…

همیشه در ریاضیات ضعیف بودم

سالهاست دارم حساب میکنم چگونه من بعلاوه ی تو ، شد فقط من . . .

.

.

.

با اینکه ازم دوری اما هر وقت دستمو میزارم رو قلبم ، میبینم سر جاتی !

.

.

.

باران که می بارد همه چیز تازه می شود

حتی داغ نبودنِ تو . . .

.

.

.

قدِ تو به عشق نمیرسید

غرورم را زیر پایت گذاشتم تا برسد ، اما باز هم نرسید . . .

.

.

.

گـفـت : بـگـو ضـمـایـر را

گـفـتـم : مــَن مـَن مـَن مــَن مَــن مــَن

گـفـت:فــقـط مــن ؟

گـفـتـم: بـقـیـه رفـتـه انـــد . . .

.

.

.

دگر درد دلم درمان ندارد / مسیر عاشقی پایان ندارد

مرا در چشم خود آواره کردی / نگاهت دور برگردان ندارد . . .

عنت به همه ی قانون های دنیا که در آن شکستن دل پیگرد قانونی ندارد . . .
.
.
.
زندگی شبیه شعریست
قافیه هایش با من ، ” تو ” فقط همیشه ردیف باش !

.
.
گل اگر چشم خودش باز کند خواهد مرد / ماه در اوج غرورش به زمین خواهد خورد
چون به زیبایی تو حسرت ، عالم خوردند / برق چشمان تو روح از تنشان خواهد برد . . .
.
.
انسانهای خوب همانند گلهای قالی اند
نه انتظار باران را دارند و نه دلهره ی چیده شدن ، دائمی اند !

.
.
.
دیـگـــر نه اشـکـــهایــم را خــواهـی دیــد
نه التـــمـاس هـــایم را
و نه احســـاســاتِ ایــن دلِ لـعـنـتـی را…
به جـــایِ آن احســـاسی که کُـــشـتـی
درخـتـی از غــــرور کـاشـتم…
.
.
.
دلی که شکستی را گچ چاره نکرد ، گل گرفتمش . . .

گاهی باید آرامش کسی را فرو ریخت تنها برای اینکه بغهمد “تنها نیست و کسی دلتنگ و به یادش هست
.
.
.
دلتنگی هامو به بند میکشم شاید روزی لایق گریبانت بشه
.
.
.
به یادت آرزو کردم که چشمانت اگر تر شد به شوق آرزو باشد نه تکرار غم دیروز
.
.
.
به قلبم گفتم بهترین روز چ روزی است گفت روزی که عزیزی یادم کن .
.
.
.
روی تو حسلب دیگه ای باز کرده بودم !ناراحت نشو ولی تازه فهمیدم همه راست میگن که تو یه آدم دو رویی هستی !یک روت ماه ویه رویه دیگه ات گل! یکی از یکی قشنگتر
.
.
.
کاش تکه ابری میشد دلم و از باران مهربانی میبارید، تمام مهربانیم تقدیم تو باد
.
.
.
ای ماه که آسمان خانه ی توست / به گلم بگو که یار دلدلرت دیوانه ی توست
.
.
.
تا تویی در خاطرم با دیگران بیگانه ام ،با خیالت هم نشین با دوریت دیوانه ام .
.
.
.
سر زمین حقیقی من قلب کسی است که دوستش دارم حتی در سرزمین دور
.
.
.
من ………….تری آدمی هستم که تاحالا دیدی ؟! جای خالی رو پر کن.
.
.
.
اگر روزی یکی از تارهای ساز زندگیت پاره شد.آهنگ زندگیت رو طوری بنواز که هیچ کس نفهمه به تو چی گذشت
.
.
.
باران برای کسی تکراری نمیشود و.هروقت بیاید دوست داشتنی ست و تو آن بارانی .

دلی که شکستی را گچ چاره نکرد ، گل گرفتمش . . .
.
.
.
با یاد تو این ستاره ها رنگی بود / این دفتر خاطرات من سنگی بود
از درس کلاس عاشقی سهمم باز / یک زنگ فقط دوری و دلتنگی بود . . .
.
.
.
دیگری جز تو مرا این همه آزار نکرد / آنچه کردی تو به من هیچ ستم کار نکرد . . .
.
.
.
لعنت به همه ی قانون های دنیا که در آن شکستن دل پیگرد قانونی ندارد . . .
.
.
.
تا دیروز ، هرچه می نوشتم عاشقانه بود
از امروز ، هرچه بنویسم صادقانه است
عاشقانه دوستت دارم . . .
.
.
.
یه رابطه از اونجایی خراب میشه که
تو ناراحتش کنی و یکی دیگه آرومش . . .
.
.
.
سرد بودنم را بگذار به حساب گرم بودنت با دیگران . . .
.
.
.
بهانه میتراشی و مرا عذاب میدهی / به روح بی قرار من تو اضطراب میدهی
دلم پر از گلایه ها ، تنم اسیر درد و خون / ولی تو قهر با دلم برای لحظه ی مکن . . .
.
.
.
به همون اندازه که ماهى دوست نداره برسه به خشکى دوست دارم . . .
.
.
.
کاش نامت را با خط بریل مینوشتند
صدا کردنت کافی نیست ، شکوه اسم تو را باید لمس کرد !
برای زندگی نه سقف میخواهم نه زمین ! نقشه ی جغرافیایی دستهایت کافیست . . . .
.
.
.
ﺍﮔﺮ ﺗﻨﻬﺎ ﮔﻨﺎﻫﻢ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺗﻮﺳﺖ . . .
ﺗﻨﻬﺎ ﮔﻨﺎﻫﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺗﻮﺑﻪ ﻧﺨﻮﺍﻫﻢ ﮐﺮﺩ !
.
.
.
خوشا به حال قلبم چون از تو جان گرفته / نبض وجودم از تو خط امان گرفته
خوشا به حال جانم که مرگ او غم توست / برای وصف رویت قلب زبان گرفته
.
.
.
از هواپیما به برج مراقبت ، تو قلبت جا هست فرود بیام یا بازم دورت بگردم ؟
.
.
.
فارغ از هرگونه آز و ناز میخواهم تو را / گر نباشم در جهان هم باز میخواهم تو را
.
.
.
قشنگترین صدایی که می تونین از عشقتون بشنوین وقتیه که از خواب بیدار میشه و گیج حرف میزنه !!

.
.
.

نبوده ، نیست ، نخواهد بود !

عزیز تر از تو کسی برای من . . .

عصاره ی تمام مهربانی ها را می گیرم و از آن فرشته ای می سازم همچون “خودت” .

.

.

.

تمام مزرعه کافر صدایش می زدند ، گل آفتابگردان کوچکی که عاشق باران شده بود .

.

.

.

کاش میدانستی که جهانم بی تو “الف” ندارد !

.

.

.

تنهایی یعنی : ذهنم پر از تو و خالی از دیگران است ، اما کنارم خالی از تو و پر از دیگران است !

.

.

.

دلم چندین سال است روزه ی عشق گرفته است ! اذان افطارش را تو بگو .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
خیلی ممنون که به این سایت آمدید. برای استفاده بهتر و بیشتر در سایت عضو شوید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از سایت خوشتون اومد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 454
  • بازدید ماه : 862
  • بازدید سال : 5,030
  • بازدید کلی : 58,334
  • کدهای اختصاصی
    http://ulife.ir/archives/%da%af%d8%a7%d9%84%d8%b1%db%8c-%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1-%d8%b4%d8%a8%d9%86%d9%85-%d9%82%d9%84%db%8c-%d8%ae%d8%a7%d9%86%db%8c/http://axgig.com/images/82947790761132416452.jpgابزار و قالب وبلاگبیست تولزسایت خدماتی بیست تولزابزار وبلاگ نویسی